3 Ekim 2010 Pazar

Cumartesi Konserleri

Ankara'da yaşamanın en büyük keyiflerinden birisi de Başkent olmasından kaynaklı, Kültür Bakanlığı'nın en büyük tiyatro, opera ve klasik müzik topluluklarını bir arada bulundurması. Zamanında üniversitede okurken her Cumartesi sabahı Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası konserlerine gider, haftaya muhteşem başlardık. Sanıyorum şu anda Cumartesi sabahları bu konserler yapılmıyor, Perşembe ve Cuma günleri yapılıyor. 



İstanbul'da hafta sonu sabahına enerjik başlama metodu yok diye yakınırken benim gibi klasik müzik tutkunu arkadaşlarımdan birisinin tavsiyesi ile daha önceden rezervasyın yaptırarak Çırağan Kempinski'nin Cumartesi Konserleri'nde bulundum. Bu haftanın seçimi, film müzikleri idi ve Casablanca'dan Singing in the Rain'e,Cats müzikalinden Gilda'ya pek çok filme ve aynı zamanda bizim yaşantımıza damgasını vuran müzikleri dinleyerek huzur bulduk inanılmaz neşeli ve güzel bir haftasonu geçirdik. Şimdiden 30 Ekim konserini iple çekiyoruz.

Çırağan Kempinski her ayın ilk ve son Cumartesi sabahı 11.00'de  Mabeyn salonunda Cumartesi Konserleri düzenliyor. Ücretsiz konserler için Çırağan Sarayı (212) 3270012 nolu telefonunu arayarak rezervasyon yaptırabiliyorsunuz. Konserler Baros Music sponsorluğunda gerçekleştiriliyor. Konserden önce çay-kahve ikramı da mevcut.

3 yorum:

evilstrawberry dedi ki...

vayy bikocugum ben senin blogunu daha yeni kesfettim, eline saglik cok guzel yaziyorsun, artik takipcinim :)

Sayhan Efe dedi ki...

Blogunuzu çok beğendim.Tebrik ederim.Artık takipçinizim.Benim bloguma da beklerim.Şimdiden teşekkürler...

http://cimbomturk.blogspot.com/

Bikocan dedi ki...

beğendiğinize çok sevindim. teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...