8 Mart 2011 Salı

Üniversitede Kar Tatili..

Bugün Ankara'da çok şiddetli kar yağdı ve Eskişehir yolu üzerindeki kampüslerin en uzağı Başkent Üniversitesi yarın okulu tatil ettiğini duyurdu. Hacettepe zamanlarında belki de en heyecanla beklediğimiz zamanlardı, televizyonların başına koşardık kar yağdığı zamanlarda.

Yine böyle deli gibi kar yağdığı zamanlardan birisi, final haftası. Beytepe kampüsünden dönüş yolunda otobüs aşağıya süzülürken başladı kar yağışı. Yağmasından belli deli gibi tutacak. O zaman herkes hayallere daldı.. Oh yarın kesin tatil olur yırttık sınavdan. Hem de FİZMAT (Fizikte Matematiksel Yöntemler) sınavı ki, hazırlanmak için ekstra bir gün daha bulunmaz nimet.

Kendime güzel bir çay demledim, haberleri başladım seyretmeye. Ankara'da gittikçe şiddetlenen kar görüntüleri var, hatta ertesi günü bazı kamu kurumlarında bile yarı işgücü çalışacak diyorlar. Allaaaah değmeyin keyfime. haberler de geliyor, ODTÜ tatil, 10 dakika sonra Bilkent tatil.. Ohoooooo onlar tatil olduysa en uzağı biziz hem de dağ başındayız.. Biz de haydi haydi tatiliz.... Ya haberler bitti hala ses seda yok. O zaman internet şimdiki gibi olmayanı dövüyorlar modunda değil, ancak olan arkadaşlarımızda var, eğer o da internete bağlı değilse ara ki sorasın :) E o zaman internete 56k modemlerle dial-up bağlanıyorduk. Evin çocuğu internete girdiği anda o evin de dünya ile olan iletişimi kopardı :) Neyse aradım ben interneti olan bir arkadaşımı, o sürekli internetten kontrol edecek, bana haber verecek.. Ya gece 12 oldu hala ses seda yok. Sonra bana bir telefon başka bir arkadaşımdan. Olm Bikocan, okul son model kar küreme makineleri almış, tüm yollar açıkmış, sabaha kadar da çalışacakmış makineler. Okul yarın açık.. Ben de ne diorsun olm diye bir kükredim telefon başında.. Sonra telefonu kapar kapamaz hemen kitap başına.. Gelsin 3 bilinmeyenli denklemler, gitsin davul zarı problemleri :))))

Hala rüyamda senin bir dersin eksik bu da FİZMAT dersi diyorlarsa işte sebebi bu olaydır :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...